Blog

Gehoord worden bij e-commerce

Gehoord worden

Gehoord worden staat centraal in mijn leven. Mensen die me kennen weten dat ik anderen graag ruimte geef om een mening en ideeën te geven. Daarnaast respecteer ik ieders doelstellingen. In mijn werk breng ik meningen, persoonlijke doelstellingen én de bedrijfsdoelstelling in harmonie. Resoneren noem ik dat. 

Lees verder op mijn persoonlijke website voor de rest van deze blog.

e-commerce ingewikkeld maken

3 tips om E-commerce echt ingewikkeld te maken

Test je afhaakmoment: “De producten zitten in het PIM-systeem. Via een interface stromen ze 1x per nacht de webshop in. Als je op de PDP van de webshop een attribuut wil laten zien, dan kan dat, maar die moet wel in het interface bericht zitten. Testen kan op de acceptatie omgeving, niet op de development, want die heeft niet alle producten.” Met grote ogen kijkt hij me aan: ”Wil je dat nog even herhalen? 

Lees mijn tips om verwarring te zaaien en transformaties ingewikkeld te maken.

de sterkste of de zwakste schakel?

E-commerce, de mens is de sterkste schakel

Al reageer je tijdens onze eerste ontmoeting terughoudend of grom je als een hond. Ik voer voor het bedrijf een opdracht uit en jij hoort daar ook bij. Mijn uitgangspunt is dat jij hier blijft werken. ‘Geloof in het goede van de mens of zoek ernaar, dan krijg je alleen maar sterke schakels in je organisatie.’

Lees verder op mijn persoonlijke website voor de rest van deze blog.


Mijn blog volgen